Locked Down Love: Μια σύντομη μελέτη για το πώς άλλαξαν οι ερωτικές συνήθειες των Βρετανών το 2020

Μετά από μια μάλλον απροσδόκητη χρονιά για τους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου (και τον υπόλοιπο κόσμο), με εθνικά lockdown, διαρκώς μεταβαλλόμενους περιορισμούς και κυβερνητικούς κανόνες που μας έκαναν να περνάμε περισσότερο χρόνο περιορισμένοι στα σπίτια μας από ό,τι θέλουμε να θυμηθούμε, είναι φυσικό ότι πολλοί από εμάς αισθανόμαστε κάπως ξεφουσκωμένοι και είμαστε έτοιμοι και σχεδόν να επιστρέψουμε εκεί έξω στον κόσμο.

 

Ένα θετικό που προέκυψε από τους περιορισμούς, ωστόσο, ήταν να μπορέσουμε να επιβραδύνουμε και να αγκαλιάσουμε πραγματικά τον ποιοτικό χρόνο που μας επιτρέπει να περάσουμε με αυτούς με τους οποίους ζούμε. Για παράδειγμα, τα ζευγάρια  του Ηνωμένου Βασιλείου με σχεδόν τα μισά από αυτά που ρωτήσαμε (47%) να μοιράζονται ότι έχουν αφιερώσει περισσότερο χρόνο ο ένας για τον άλλον τους τελευταίους 12 μήνες, προκειμένου να  αναζωπυρώσουν τον ρομαντισμό στη σχέση τους. 

 

We were eager to delve a little deeper on the subject, and so surveyed 2,000 UK adults about all things love, sex, and of course, their underwear choices over the past 12 months to find out more.

 

Sex, Love and…Underwear

 

Our poll found that almost nine million Brits were having more sex in the last year than they had been previously, and a further one in ten Brits (9%) revealed their sex life had become more exciting too. This excitement was also reflected in our spending, as 15% of us have invested in sexy underwear in 2020 alone. 

Στην πραγματικότητα, όταν εξετάσαμε πιο προσεκτικά τις αγορές που πραγματοποίησαν ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2020 από τη δική μας private collection, διαπιστώσαμε ότι είχαν αυξηθεί κατά 50% σε σύγκριση με το 2019.


 Φαίνεται ότι οι άνδρες είναι οι πιο τυχεροί στην κρεβατοκάμαρα, με το ένα πέμπτο των ανδρών στο Ηνωμένο Βασίλειο να αναφέρεται ότι απολαμβάνει αυξημένη σεξουαλική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια του lockdown (19%), σε σύγκριση με το 15% των γυναικών. Οι άνδρες βρέθηκαν επίσης να έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επενδύσουν σε σέξι σετ εσωρούχων (19%) σε σύγκριση με τις γυναίκες (11%).

 

Item of Underwear 

% of Brits who've purchased item over past year 

Men's boxers 

32% 

Briefs 

30% 

Men's briefs 

21% 

Padded bra 

21% 

Shorts 

20% 

Non-padded bra 

19% 

Sports bra 

19% 

Push-up bra 

17% 

T-shirt bra 

15% 

Sexy/romantic underwear set 

15% 

 

Sales data from Hunkemöller found that Slough residents were the biggest spenders, with an average spend of £82.93 on underwear per transaction, with Woking (£80.78), Eastbourne (£75.91), Rochdale (£75.89) and Leicester (£75.66), following closely behind. 


 Whilst on the flip side, Blackpool (£31.18), Doncaster (£32.24), Redditch (£33.19), Sutton in Ashfield (£34.63) and Sunderland (36.77) consumers, all found to be the most frugal when it came to their underwear purchases in the past 12 months.

 

Sadly though, our survey highlighted that a sixteen per cent of UK adults haven’t treated themselves to any new underwear in the past 12 months.
 

Δεν λέμε ότι κάθε εσώρουχο που έχεις θα πρέπει να αντικατασταθεί μετά από ένα χρόνο, καθώς αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από διάφορους παράγοντες, όπως πόσο συχνά το φοράς, ποια είναι η κύρια χρήση του (π.χ. αθλητικό σουτιέν, καθημερινό σουτιέν, κ.λπ.), και το είδος και την ποιότητα των  υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του. Ωστόσο, το να αγοράσεις για τον εαυτό σου καινούργια εσώρουχα μπορεί να έχει πραγματικά θετική επίδραση στα επίπεδα αυτοπεποίθησής σου, ειδικά αν το ίδιο το προιόν είναι λίγο sexy – σαν τα υπέροχα προιόντα που έχουμε στην  Private collection μας..

Ένα μήνυμα που επιθυμούμε να διαδώσουμε, ειδικά μετά από ένα χρόνο που έχει κάνει πολλούς από εμάς να νιώθουμε κάπως ΄περίεργα’, είναι η σημασία του να νιώθετε τον πιο όμορφο, δυνατό εαυτό σας, είτε έχετε σύντροφο είτε όχι.

 

Ποτέ δεν υπήρξε πιο σημαντικός χρόνος για να αφιερώσετε χρόνο για να δείξετε στον εαυτό σας πόσο καταπληκτικό άτομο είστε και να εξασκήσετε την αγάπη για τον εαυτό σας. 

 

Whilst not all UK couples live together, for those that have been the lockdowns have meant spending more time together than ever before. Partners went from spending leisurely evenings and weekends together, to also being co-workers, working opposite each other from either side of their kitchen table.

 

This has unfortunately meant that even the strongest of relationships has faced its trials and tribulations due to the unavoidable pressures thrust upon them. Understandably, more than a fifth of couples (22%) claim to have been enjoying less sex over the past year, with the global pandemic putting a dampener on the sex lives of many across the globe.

 

The UK’s Sexiest Cities

 

The capital city of London was crowned the UK’s sexiest city, with the highest percentage of residents there claiming to enjoy more sex than they had been previously, as well as boasting a much more exciting sex life over the past 12 months (43%).  

Perhaps it’s no coincidence then that Londoners were also found to have been most likely to purchase sexy underwear sets during that timeframe (25%). On the tamer side of things, almost a third of Londoners (30%) admitted to spending more time cuddling. 

 

UK's Sexiest Cities

% of residents who enjoyed more sex/a more exciting sex life over lockdown

London 

43% 

Southampton 

28% 

Newcastle 

26% 

Birmingham 

21% 

Belfast 

19% 

 

Unfortunately for those residing in the Northern city of Manchester, 2020 hasn’t been quite as sexy, with reportedly less sex than they had been used to previously, and noticeably duller sex life for 43% of those living there.  

 

UK's Least Sexiest Cities

% of residents who enjoyed less sex/a less exciting sex life over lockdown

Manchester 

43% 

Leeds 

31% 

Liverpool 

31% 

Glasgow 

30% 

Edinburgh 

28% 

 

Despite not making an appearance on the list of the UK’s sexiest cities, Bristolians do deserve a notable mention as Bristol had the highest number of residents (18%) that were found to have tried “something new” and exciting in their sex lives last year. 

 

Our sales data from the past twelve months showed that Brits certainly have their favourite colours when it comes to their undies, with Black, Pink and Red coming out as the top choices across all major UK cities in 2020.

 

Locked Down Love

 

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, για πολλά ζευγάρια του Ηνωμένου Βασιλείου, τα γεγονότα του περασμένου έτους τους επέτρεψαν να επιβραδύνουν λίγο την καθημερινότητα για να περνούν τον απαραίτητο ποιοτικό χρόνο μαζί χωρίς τη συνηθισμένη καθημερινότητα που αντιμετωπίζουμε τόσο συχνά.
 

Το παιχνίδι ρόλων και τα σεξουαλικά παιχνίδια ήταν νέα στην agenda ορισμένων, με έναν στους δέκα (10%) να παραδέχεται ότι ήταν πιο τολμηροί με τα σεξουαλικά παιχνίδια, ενώ το 17% των ερωτηθέντων μας είπε ότι είχαν «ντυθεί όμορφα» για το άλλο μισό σε μια προσπάθεια να αναζωπυρωθεί ο ρομαντισμός στη σχέση τους. 

Other ways in which Brits favoured as a means of showing their love for their partner over the past 12 months, included cooking for their other half (37%), enjoying romantic meals together at home (33%), saying “I love you” more often (25%) and helping out around the house with chores (24%), proving that a big romantic gesture isn’t always necessary as a means of showing someone you love and appreciate them. 

 

Ways in which UK adults have rekindled the "spark" with their other half over the past 12 months 

% 

Spent more quality time together 

47% 

Made them cups of tea/food 

37% 

Had romantic meals at home 

33% 

Said 'I love you' more 

25% 

Helping around the home 

24% 

Cuddled more 

23% 

Sent nice messages to them/expressed more kindness 

21% 

Bought them presents 

20% 

Played games together 

19% 

Increased physical touch (handholding, hugs kisses) 

19% 

 

Ten per cent more men (29%) than women (19%) said that they’d been helping out around the house more as a way of showing affection, throughout the lockdown period. Similarly, double the number of men (18%) in a relationship were found to have made romantic gestures in a bid to rekindle the romantic spark in their relationship than women (9%).  

Luckily, the success of these efforts has not gone unnoticed, with almost half the nation (43%) pledging to continue with these activities as the COVID-restrictions lift, and a further 46% saying they will try their hardest to keep these actions going for as long as possible. 

Conclusion

Όπως βλέπουμε παρά την πληθώρα προκλήσεων που παρουσιάστηκαν τον τελευταίο χρόνο, τόσα ζευγάρια, εραστές και σύντροφοι όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο αξιοποιούν εκπληκτικά τον χρόνο τους μαζί, είτε ανεβάζοντας τα επίπεδα οικειότητάς τους, δοκιμάζοντας νέα πράγματα στην κρεβατοκάμαρα, ντύνονται, αφιερώνουν χρόνο για να κάνουν τα πράγματα που αγαπούν μαζί ήείτε κάνοντας το άλλο τους μισό ένα καλό παλιό ρόφημα. 


 Ως εταιρεία, η Hunkemöller έχει να κάνει με τη γυναικεία αυτοπεποίθηση.  Θέλουμε
 οι γυναίκες να δείχνουν και να νιώθουν τον πιο όμορφο εαυτό τους – ειδικά όταν πρόκειται για τα εσώρουχά τους. 

 

Όπως είναι λογικό, ήμασταν τόσο χαρούμενοι που είδαμε μια τόσο σημαντική αύξηση του ποσοστού των ανθρώπων που πραγματοποιούν αγορές τον περασμένο χρόνο από την Private collection μας, μια επιλογή από τις πιο τολμηρές σειρές εσωρούχων που έχουμε σχεδιάσει προσεκτικά έχοντας στο μυαλό μας τη σιγουριά, την ενδυνάμωση και την αποπλάνηση.